Uczestnicy Obozu WIATROŁAP zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu zarówno Ośrodka Wypoczynkowego WIATRAKI, Regulamin Obozu Wiatrołap 2024 oraz Polityki prywatności Kościoła Droga.
REGULAMIN OBOZU WIATROŁAP 2024
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady realizacji, rejestracji i uczestnictwa w obozie chrześcijańskim Wiatrołap 2024 (zwany dalej: Wiatrołap).
- Wiatrołap 2024 organizowany jest na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Wiatraki” 11-015 Olsztynek Marózek.
- Termin trwania Wiatrołapu to od 17 do 24 sierpnia 2024.
- Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, kończy o 11:00 w dniu wyjazdu.
- Organizatorem wydarzenia jest Kościół Droga.
- Wiatrołap jest wydarzeniem religijnym, spełniającym cele pożytku publicznego.
- Wiatrołap jest wydarzeniem zamkniętym tylko dla zapisanych uczestników.
- Wiatrołap nie jest imprezą masową w rozumieniu przepisów prawa.
- Wiatrołap nie jest działaniem komercyjnym, nastawionym na gromadzenie zysku.
- Każda osoba biorąca udział w Wiatrołapie jest obowiązana zapoznać się, zaakceptować i stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu oraz do regulaminu ośrodka Wiatraki. Regulamin Ośrodka „Wiatraki” jest dostępny na stronie: https://www.wiatraki.com/fileadmin/user_upload/Regulamin_2024.pdf.
- Organizator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy,
papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych
należących do Uczestników przez cały okres trwania Wiatrołapu.
REJESTRACJA
- Rejestracja na Wiatrołap odbywa się odbywa się poprzez stworzony Formularz Rejestracji za pośrednictwem systemu zapisani.pl
Uwaga:
rejestracja na Wiatrołap z opcją noclegu we własnym namiocie lub przyczepce kampingowej/kamperze lub w z opcją bez noclegu odbywa się poprzez -> FORMULARZ DO REJESTRACJI – Pole namiotowe oraz Kamper <- lub poprzez kontakt na adres e-mail: kontakt@wiatrolap.pl
- Wszelkie informacje o koszcie uczestnictwa w Wiatrołapie, a także dodatkowych kosztach, znajdują się na stronie internetowej: https://wiatrolap.pl/cennik-2/ oraz w formularzu zapisu. Prosimy o zapoznanie się z nimi w trakcie rejestracji na Wiatrołap.
- Uczestnicy zobowiązują się do zapłaty kosztów za uczestnictwo wg cennika Wiatrołapu.
- Cena obejmuje nocleg w ośrodku Wiatraki z wyżywieniem lub bez, opłatę organizacyjną, bezpłatny parking oraz dostęp do atrakcji ośrodka Wiatraki.
- Rezerwacja staje się skuteczna po wpłaceniu kwoty zadatku w wysokości 25% ceny noclegu. Kwota zadatku dotyczy każdej osoby. Za dzieci w wieku 4-7 lat zadatek wynosi 50% kwoty. Dzieci w wieku 0-3 lat – bezpłatnie (jeśli śpią na łóżko z rodzicem). Pozostałą kwotę należy wpłacić do dnia 15 lipca2024 r. na konto Kościół DROGA w Warszawie, nr rachunku 08 1050 1054 1000 0022 7588 5867.
- Uczestnicy, którzy przejdą poprawnie rejestrację, otrzymają od nas mail z potwierdzeniem zapisu na listę uczestników obozu.
- Z uwagi na umowę z ośrodkiem Wiatraki zadatek jest bezzwrotny (zgodnie z Kodeks Cywilny art. 394 §1).
- Termin płatności zadatku to 3 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia zgłoszenia. W przypadku braku wpłaty zadatku w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia rezerwacja jest anulowana.
- Podczas rejestracji konieczne jest podanie działającego i aktywnego adresu e-mail
Uczestnika w celu skutecznej komunikacji Organizatora z Uczestnikiem. Za niedostarczone wiadomości z powodu wprowadzenia w formularzu błędnego adresu e-mail Organizator nie odpowiada. - Zaznaczenie pola „Akceptuję regulamin” w trakcie rejestracji internetowej oznacza
przyjęcie wszystkich warunków ustalonych w treści niniejszego Regulaminu. - W przypadku rejestracji na Wiatrołap grupy osób poprzez jej przedstawiciela,
przedstawiciel grupy zobowiązany jest uzyskać oświadczenia od wszystkich członków o akceptacji regulaminu oraz zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych. - Rezerwując mniej miejsc niż wynosi liczba miejsc w wybranych rodzaju noclegu, uczestnik wyraża zgodę na przydzielenie mu kogoś do pokoju / domku. Zasady doboru osób do miejsc noclegowych odbywają się z zachowaniem podziału płciowego.
- Poza domkami i pokojami hotelowymi, istnieje możliwość zakwaterowania:
- w przyczepce kempingowej,
- kamperze,
- namiocie udostępnionymi przez Ośrodek,
- własnym namiocie.
- Opłata za ogrzewanie elektryczne dla osób chcących z niego korzystać w domkach całorocznych wynosi 3 zł/kWh (wg wskazania licznika). Ośrodek zastrzega sobie, że cena może ulec zmianie.
- W pokojach/domkach mogą nocować jedynie osoby, który opłaciły pobyt w ośrodku (zgodnie z cennikiem).
- Osoby niepełnoletnie są zobowiązane:
- pozostawać pod opieką dorosłego opiekuna. Jeżeli jesteś niepełnoletni i chcesz przyjechać na Wiatrołap, będziesz potrzebował/-ła odpowiedniego pisma podpisanego przez rodziców lub opiekunów prawnych. W przypadku, gdy dorosły opiekun nie jest rodzicem osoby niepełnoletniej, wymagane jest stosowne upoważnienie ze strony rodziców/opiekunów prawnego.
- ze względów bezpieczeństwa – zamieszkiwać z dorosłym opiekunem.
- Jeśli chcesz być opiekunem dla większej ilości osób, będziemy wymagali przedłożenia stosownych dokumentów kwalifikacji nauczycielskich.
- Ośrodek Wiatraki zezwala na przyjazd z psem. Jeżeli nie rezerwujesz całego pokoju lub domku, ostateczna możliwość przyjazdu z psem będzie uzależniona od wyrażenia zgody na pobyt zwierzęcia przez współlokatorów.
POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI
w odniesieniu do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27,oraz zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r.
- W przypadkach losowych lub osobistych zdarzeń wykluczających możliwość wzięcia udziału w Wiatrołapie należy przekazać informację o rezygnacji z uczestnictwa poprzez wysłanie e-maila na adres: kontakt@wiatrolap.pl.
- W przypadku wyżej wymienionym zwrot wpłaty zostanie dokonany wg następujących warunków:
2.1. rezygnacja do 30 dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem zadatku w wysokości 25% ceny obozu
2.2 rezygnacja na 29 i mniej dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem opłaty należnej ośrodkowi Wiatraki oraz po potrąceniu kosztów manipulacyjnych. - Reklamacje prosimy zgłaszać na adres kontakt@wiatrolap.pl. Odpowiedzi zostaną udzielone w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
WYŻYWIENIE W OŚRODKU WIATRAKI
- Pobyt w Ośrodku dostępny jest w dwóch wariantach: z wyżywieniem lub bez wyżywienia.
- Pełne wyżywienie jest dla osób powyżej 7 roku życia.
- Dzieciom w wieku 4-7 lat przysługuje połówka wyżywienia.
- W przypadku zakwaterowania poza Ośrodkiem Wiatraki, wyżywienie jest dostępne dla chętnych w cenie 120zł/dzień (trzy posiłki: śniadanie, obiad i kolacja).
- W przypadku wyboru opcji pobytu na terenie ośrodka bez wyżywienia, istnieje możliwość wykupienia z wyprzedzeniem posiłków w cenie:
- 35zł śniadanie,
- 25zł zupa (obiad jednodaniowy),
- 50zł obiad,
- 35zł kolacja.
- W czasie trwania Obozu Wiatrołap Ośrodek oferuje dwa rodzaje diet: tradycyjną oraz wegetariańską. Jeśli chcesz dietę wegetariańską, zgłoś to przed obozem podczas rejestracji.
- Ośrodek Wiatraki nie oferuje diet specjalistycznych tj. bezglutenowej, bez laktozy lub innej.
- Pierwszym obozowym posiłkiem jest kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim – obiad w dniu wyjazdu.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
- Uczestnicy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na terenie ośrodka zobowiązane są stosować się do poleceń organizatora oraz ośrodka Wiatraki.
- Uczestnicy zobowiązani są zgłaszać wszelkie niepokojące zdarzenia, sytuacje i zachowania organizatora lub ośrodkowi Wiatraki.
Uczestnicy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Wiatrołapie zobowiązani są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na
Wiatrołapie. - Każdy uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z planem ewakuacji obowiązującym w ośrodku “Wiatraki”.
- Uczestnicy zobowiązani są do stosowania się do ewentualnych obowiązujących obostrzeń sanitarnych związanych z przeciwdziałaniem zakażeniu Covid-19.
- Uczestnicy zobowiązują się do dbania o czystość i porządek na terenie ośrodka, zwłaszcza we wspólnych łazienkach i toaletach.
- Picie alkoholu, palenie tytoniu oraz używanie narkotyków i innych używek jest zabronione.
- Zakazuje się wynoszenia jedzenia ze stołówki przez osoby, które mają opłacone wyżywienie dla osób, które tego wyżywienia nie opłaciły.
- Prosimy o stawianie namiotów wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach. Prosimy również, aby miejsce, w którym rozbijasz swój namiot było miejscem zadbanym. Pamiętaj nie jesteś sam, uszanuj pozostałych uczestników.
- Uczestnicy przyjeżdżający na Wiatrołap z psami zobowiązani są do:
– prowadzenia psów na smyczy w miejscach użytkowanych przez obozowiczów,
– sprzątania po swoich psach,
– niepozostawiania psów luzem bez opieki,
– w przypadku psów wykazujących się agresją prosimy o zakładanie kagańca.
- Na Wiatrołapie zabrania się:
– ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe – używania w pokojach/domkach kempingowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia pokoju/domku kempingowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych
– wnoszenia broni i innych przedmiotów niebezpiecznych,
– nocowania osób trzecich bez zgody organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki kąpieli w jeziorze – kąpielisko jest niestrzeżone i niezarejestrowane. Ośrodek Wiatraki nie zapewnia opieki ratownika wodnego.
- Prosimy o przestrzeganie zasad panujących w ośrodku, szczególnie dotyczących korzystania z jeziora i sprzętu wodnego.
MODLITWA I USŁUGA
- Każdy dzień zaczynamy o 7.15 wspólną modlitwą. Zachęcamy, abyś wybrał dwu lub więcej dni, w których weźmiesz udział w modlitwie.
- Z uwagi na charakter obozu chcielibyśmy, aby wszyscy z wyjątkiem osób opiekujących się swoimi dziećmi, brali udział w zajęciach obozu tj. modlitwie, wykładach i warsztatach.
- W trakcie spotkań usługuje przygotowany wcześniej zespół modlitewno-proroczy. Jeśli jednak masz słowo prorocze do przekazania prosimy zgłoś się do kogoś z zespołu, by słowo było dodatkowo przetestowane zanim go udzielisz osobie, do której jest skierowane.
- Po wyjściu z wieczornych spotkań prosimy o przestrzeganie ciszy nocnej.
OPIEKA NAD DZIEĆMI
- Organizator zapewnia opiekę nad dziećmi w wieku od lat 3 do 18 lat, w trakcie trwania dedykowanych dla nich zajęć w godzinach przedpołudniowych.
- Zajęcia dla dzieci są prowadzone w trzech grupach wiekowych: 4-6 lat, 7-13 lat oraz 14-17 lat.
- W grupie dzieci najmłodszych rodzice proszeni są o pomoc osobom prowadzącym. Ustalane będą dyżury pomocy z osobą prowadzącą.
- Rodzice pozostawiający dzieci na czas zajęć dla dzieci zobowiązani są do:
– poinformowania osób sprawujących opiekę o miejscu swojego przebywania przez cały okres sprawowania opieki,
– pozostawieniu swojego numeru telefonu i zobowiązaniu się do jego odbierania przez cały okres sprawowania opieki,
– w przypadku najmłodszej grupy – punktualnym i bezzwłocznym odbiorze dzieci o godzinie wyznaczonej przez osoby sprawujące opiekę
– poinformowaniu osób sprawujących opiekę o stanie zdrowia pozostawianego dziecka, zwłaszcza w zakresie chorób przewlekłych, alergii, uczuleń, historii zdarzeń medycznych, w szczególności silnych reakcji alergicznych,
– nie pozostawiania pod opieką dzieci z objawami infekcji (katar, kaszel, gorączka, wysypka),
– zapewnieniu dzieciom odpowiedniej do panujących warunków atmosferycznych odzieży ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przeciwsłonecznej (czapka, krem z filtrem, itp.),
– zapewnieniu dzieciom odpowiedniego prowiantu oraz wody do picia. - Rodzice są zobowiązani do zapewnienia, aby ich dzieci nie przeszkadzały w przebiegu spotkań.
- Rodziców są zobowiązani o dbanie o bezpieczeństwo własnych dzieci.
- W przypadku wyjść wieczornych młodzieży nad jezioro, mogą się one odbywać tylko za zgodą rodziców. Młodzież nie może korzystać bez opieki swojego rodzica z kąpieli w jeziorze.
MEDIA
- Wszystkie zdjęcia publikowane przez Wiatrołap są własnością organizatora i fotografów.
- Organizator utrwala przebieg Wiatrołapu dla celów dokumentacji lub reklamy Wiatrołapu. Wizerunek osób przebywających Wiatrołapie może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów m.in. marketingowych. Uczestnik wyraża zgodę na utrwalenie wizerunku poprzez akceptację niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności w trakcie rejestracji na Wiatrołap.
SYTUACJE AWARYJNE
- Sytuacja awaryjna to każda sytuacja lub zdarzenie powstałe w wyniku
niekontrolowanego rozwoju sytuacji w czasie trwania Wiatrołapu, prowadzące do
powstania poważnego zagrożenia dla zdrowia i/lub życia ludzkiego, takie
jak: gwałtowna burza, intensywne opady deszczu, wiatr o dużym nasileniu, pożar,
wybuch, itp. - Każdorazowo gdy zaistnieje Sytuacja awaryjna należy:
– zachować spokój,
– bezzwłocznie poinformować Organizatora i ośrodek Wiatraki o stwierdzeniu Sytuacji awaryjnej i/lub powiadomić o zdarzeniu odpowiednie służby pod numerem telefonu 112,
– ustalić i zabezpieczyć miejsce przebywania ewentualnych podopiecznych
i małoletnich,
– bezwzględnie stosować się do poleceń Organizatorów,
– w przypadku polecenia ewakuacji, niezwłocznie udać się do najbliższego punktu zbiórki zgodnie z Planem ewakuacji ośrodka Wiatraki
– udzielić pierwszej pomocy ewentualnym poszkodowanym.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Informacje publikowane na oficjalnej stronie internetowej oraz wysyłane wiadomości e-mail są oficjalną drogą komunikacji z Uczestnikami przed rozpoczęciem Wiatrołapu.
- Uczestnicy mogą kontaktować się z Organizatorem poprzez e-mail: kontakt@wiatrolap.pl
(Dziękujemy za każdą wiadomość. Zazwyczaj odpowiadamy na bieżąco, jednak w niektórych przypadkach może to zająć do jednego dnia roboczego. Prosimy o cierpliwość.) - Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://wiatrolap.pl/regulamin/
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie
obowiązujące. - Nieprzestrzeganie regulaminu będzie wiązało się z poniesieniem odpowiednich konsekwencji.
- Regulamin egzekwowany będzie przez pastorów usługujących i liderów Kościoła Droga.